۱۳۸۶ اسفند ۴, شنبه

بربري خوران اروپا

امروز بالاخره تونستم مغازه ترکا برم و نون بربري بخرم!فردا قراره صبح بيدار شدم، صبحانه؛ چاي شيرين با پنير روزانه ايراني با نون بربري بخورم:)
از خوشحالي خوابم نميبره!اولین بار هفته پيش بود خونه پريسا و آقا حميد خوردم، خيلي مزه داد..من نمي دونم چرا پنير هلندي معروف!آخه پنير هلندي رو که نميشه با چاي شيرين و بربري خورد!
بچه که بودم يادم میاد پنير سفيد قالبي رو مي گفتن پنير هلندي...حالا اينجا به اون پنيرا ميگن پنير ترکا:)
ولي خودمونيم، اروپائي ها هم به بربري ميگن نون ترکي:)
خوب ديگه، هر جا که روي آسمان همين رنگ است!

۳ نظر:

ایرج غلامی گفت...

سلام،
هر وقت دارین نون بربری و پنیر ترکی و چای شیرین میخورین یادی هم از ما بکنید. شاید باورتون نشه که اصلا یادم نمیاد کی آخرین بار چای شیرین خوردم.

ناشناس گفت...

سلام ليلا جان
از بس كه ايران بودي قدر بربري رو ندونسيتي!!!!!11حالا حقته كه اونجا واسه يه تيكه بربري اينقدر خوشحال بشي!!!!!!
البته ما در ايران در وفور نعمت هستيم. مخصوصاً در شركت ما كه هر روز صبح يه بنده خدا ميره و 200 عدد بربري براي صيحانه مي گيره با 50 كيلو. پنير!!! و با وانت مياره!!!
ما ديگه بربري رو ميبينيم حالمون بد ميشه.اما الان فهميدم كه نبايد كفران نعمت كنم چون ممكنه به عذاب كمبود بربري!!!!!!!!!دچار بشم***
خلاصه با نون بربري،بي نون بربري، با پنير ايراني ، بي پنير ايراني من دوست دارم هزار تا.
ميبوسمت.

ناشناس گفت...

به من ميگه ناشناس.ناشناس جد و آبادشه ؟ وب لاگ ...
من مهري هستم كه اون پيام بربري رو دادم.h=اما هرچي ميزنم اسممو تو انتخاب هويت نمي تونم بنويسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اهوم